“त्यहाँ कुनै राम्रो वा खराब छैन। शक्ति मात्र छ। र ती धेरै कमजोरहरू खोज्न सक्दैनन्” बेलायती लेखक जेके रोलिङका काल्पनिक उपन्यासहरूबाट बनेको प्रसिद्ध ‘ह्यारी पोटर’ चलचित्र शृङ्खलाका डरलाग्दो खलनायक लर्ड वोल्डेमोर्टको प्रसिद्ध संवाद हो। कतारमा आधारित समाचार आउटलेट, अल जजीराले लर्ड वोल्डेमोर्टका शब्दहरूलाई गम्भीरताका साथ लिएको देखिन्छ र तिनीहरूलाई पूर्ण र अस्पष्ट, पक्षपाती र पूर्वाग्रहपूर्ण पत्रकारितामा लागू गरेको देखिन्छ। समाचार बनाउन मात्रै तल्लो तहसम्म पुग्ने अवसर गुमाउँदैन । बलिउड अभिनेता आमिर खानको हिन्दी फिल्म ‘लाल सिंह चड्ढा’ को मामलामा यो स्पष्ट छ।
१८० करोडको अत्यधिक लागतमा बनेको फिल्मले डेलिभर गर्न सकेन । यसको सामग्री दर्शकले मन पराएनन् । तर कतारी समाचार आउटलेटले बक्स अफिसमा आमिर खान र करिन कपूर अभिनीत फिल्म असफल हुनुको प्रमुख कारणको रूपमा सामाजिक सञ्जाल ट्रेन्ड ‘बाइकट लाल सिंह चड्डा’ लाई देख्यो। यतिमा मात्रै रोकिएन । बरु जानाजानी भारत र भारतीयहरूप्रति आफ्नो जन्डिस भएको सम्पादकीय दृष्टिकोण देखाउँदै, कतारी समाचार आउटलेटले सामाजिक सञ्जाल खाताहरू (जसले दुई हप्ताभन्दा बढीको लागि ‘लालसिंह चड्डा बहिष्कार’ लाई प्रचलन दिएको छ), उच्च जाति हिन्दूहरूलाई वर्णन गर्यो। त्यो मात्र होइन। आफ्नो प्रयासमा, भारतीय समाजमा पछाडी चलाउन, यसले बहिष्कार पोस्टहरूलाई “स्पष्ट रूपमा इस्लामोफोबिक” भन्यो।
अज्ञानता अल जजीराको लागि एक आनन्द जस्तो देखिन्छ र यो कारण देखिन्छ कि भारत १.३५ बिलियन भन्दा बढी जनसंख्या भएको देश हो जहाँ बहिष्कार र विरोधको बावजुद धेरै पैसा कमाउने धेरै हिन्दी चलचित्रहरू छन् भनेर बिर्सन्छ। सन् २०१८ मा सञ्जय लीला भन्साली निर्देशित फिल्म ‘पद्मावत’ले बक्स अफिसमा ठूलो सफलता हात पारेको थियो ।
मलिक मुहम्मद जयासीको महाकाव्यमा आधारित फिल्मले रिलिजको पहिलो हप्तामै १०० करोडभन्दा बढी कमाएको थियो । तर, भारतीय फिल्म उद्योगको बहिष्कार र सफलताको कथा यो मात्रै होइन । २०१६ मा आमिर खानको ‘दंगल’ फिल्म भारतीय सिनेमाको इतिहासमा सबैभन्दा धेरै हिट फिल्महरू मध्ये एक थियो। आमिर खानले त्यस समयमा कुख्यात असहिष्णु टिप्पणी गरेका कारण यो चलचित्रले सामाजिक सञ्जालमा बहिष्कारको प्रवृत्तिको सामना गर्नुपरेको थियो। यसका बावजुद ७० करोडको निर्माण लागत रहेको फिल्मले बक्स अफिसमा ठूलो सफलता हात पारेको थियो । यसले २,०२४ करोड रुपैयाँ कमाएको छ। यसले देखाउँछ कि यो सामग्री हो जुन अन्ततः राजा हो। यो कुरा आमिर खान आफैंलाई थाहा छ र उनले सरफरोश, तारे जमीं पर र थ्री इडियट्स जस्ता फिल्महरूमा यसको परीक्षण गरेका छन्।
वास्तवमा, यो व्यक्तिको पहिचान होइन तर निर्देशन, अभिनय र कथाको संयोजन हो जसले चलचित्र बनाउँछ वा तोड्छ। अल जजीराले आमिर खानको टम ह्याङ्क्स अभिनीत फिल्म ‘द फरेस्ट गम्प’ को आधिकारिक रिमेकको फ्लप शोको लागि भारतीय “बहुसंख्यक हिन्दूहरू” लाई दोष दिन्छ। फिल्म फ्लप थियो किनभने आमिर खान टम ह्याङ्क्स होइन र लाल सिंह चड्डा फरेस्ट गम्प होइनन्। बलिउडको समस्या माटोसँगको सम्बन्ध विच्छेद हो । जब बलिउडले कुनै चलचित्र बनाउँछ, जसमा भारतीयहरू आफूलाई जोड्न असफल हुन्छन्, फिल्मले अन्ततः अस्वीकारको सामना गर्नुपर्नेछ।
अन्ततः, यो भारत र यसका जनताको बारेमा अल जजीराको सोच्ने तरिका हो जुन पत्रकारिताको निष्पक्ष खेल र यसको वस्तुनिष्ठताको बीचमा आउँछ। मानिसहरूलाई जानकारी दिन वा पढ्न लायक विश्लेषणात्मक लेखहरू प्रस्तुत गर्नुको सट्टा, यो एक लेखनको साथ बाहिर आउँछ जुन सामान्यतया दृष्टिकोणमा छनोटपूर्ण हुन्छ, यसको स्वर र टेनरमा प्रचारक र प्रस्तुतीकरणमा पूर्वाग्रही हुन्छ। फिल्म ‘लाल सिंह चढ्ढा’ असफल भएकोमा भारतको वर्तमान सरकारलाई दोष दिनु भनेको सन् २०२० को अमेरिकी राष्ट्रपतीय निर्वाचनमा डोनाल्ड ट्रम्पको हारका लागि अभिनेता ज्याकी च्यानलाई जिम्मेवार ठहराउनु हो ।
Facebook Comments Box